ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door rolf
#358132
het laden gaat nu opeens heeeeeeeeeeeeeel langzaam maar de verassing dat het er nu wel goed uit ziet. Moest alleen opnieuw inloggen en waar zit dat knopje ??? jawel als je een reactie wil gaan plaatsen verschijnt opeens de inlogpagina :ok:

Het werkt allemaal
Door admin
#358146
Beste Aprilianen,

Vanochtend zijn de site en het forum verplaatst naar een andere server binnen het serverpark van Neostrada (de hostingprovider). Hopelijk hebben we nu minder/geen last meer van bandbreedte en hardware issues die worden veroorzaakt door andere sites.

Ik merk in ieder geval dat de snelheid sinds vanochtend aanzienlijk is verbeterd, ik hoor graag of jullie dit ook ervaren of dat er toch nog performance issues zijn.

Nu dit probleem (hopelijk) is opgelost zal ik alle andere opmerkingen en bugs zsm oppakken voorzover mogelijk.
Door ElSjiepo
#358157
Snelheid is véél beter zo! Eindelijk weer normaal surfbaar. :ok:

Enige 'klacht' die ik blijf houden is dat de 'markeer alles als gelezen' knop niet werkt bij mij. Alleen als ik de forumcookies wis, krijg ik bij opnieuw naar het forum surfen een lijst met nieuwe (door mij ongelezen) topics/posts. Doe ik dat niet, dan staan ook de posts die ik reeds gelezen (en gemarkeerd heb als gelezen tijdens vorig bezoek) in de lijst. Ik gebruik overigens Chrome als browser. Geschiedenis/cookies en weet ik wat nog meer wissen levert geen verbetering op... Doe ik iets verkeerd?
Avatar
Door The Marshall
#358161
Ik mis nog steeds de knop kalender, en als ik dan in de oude site kijk krijg ik als antwoord verkeerde jaarwaarde.
En waar vind ik de knop leden
voor de rest niets als lof, we hebben even geduld moeten hebben, maaaaaaaaar :ok:
Avatar
Door rsvfrank
#358171
Stuk sneller inderdaad.

Nog een opmerking bij het plaatsen van antwoorden/berichten, ik weet niet precies uit te leggen, maaar als je in het antwoordscherm, waar je je antwoord dus typt per ongeluk 2 x op versturen drukt komt het bericht ook 2x bij het topic te staan.
Voorheen kreeg je dan een waarschuwing dat je bericht al verzonden was en kon je hetzelfde bericht niet 2x versturen.
Avatar
Door klaaz
#358214
Het gaat idd al wat vlotter nu, fijn!

Ik heb nog een eenvoudig verzoekje:

Ik gebruik vaak de links naar mijn eigen berichten of ongelezen berichten in het forumoverzicht. Kunnen die ook boven de topics zelf gezet worden? Nu moet ik na een bericht te hebben geplaatst eerst weer naar het overzicht terug om weer een vers lijstje te krijgen.
Avatar
Door FerBa
#358227
Brontolo schreef:Hey Ferry!

De knop voor het clubblad staat in de menubalk tussen forum en nieuws dus ik begrijp even niet zo goed wat je bedoeld.
Je moet wel ingelogd zijn om hem daar te zien.

Gr.,

Daniël
Hey Daan,

Hij staat bij mij niet in de menubalk tussen forum en nieuws, ondanks dat ik wel ben ingelogd.

De knop voor clubblad die ik bedoel, staat op de nieuwspagina aan de rechterzijde tussen "de labels"!

En ja, ik heb alle forumcookies en mijn Browsegeschiedenis enz. gewist! :-\

Ik gebruik Internet Explorer!
Avatar
Door klaaz
#358236
klaaz schreef:Het gaat idd al wat vlotter nu, fijn!

Ik heb nog een eenvoudig verzoekje:

Ik gebruik vaak de links naar mijn eigen berichten of ongelezen berichten in het forumoverzicht. Kunnen die ook boven de topics zelf gezet worden? Nu moet ik na een bericht te hebben geplaatst eerst weer naar het overzicht terug om weer een vers lijstje te krijgen.
Ik zie nu een link naar mijn eigen berichten in de zwarte balk bovenin, geen idee of ik die had gemist of dat je hem er al in hebt gezet ;-)

Nog een opmerking: Als iemand een link een topic plaatst zou het fijn zijn als deze opent in een nieuw venster. Uiteraard alleen bij links naar externe sites. Is vrij gemakkelijk te maken in een paar regeltjes javascript/jquery (Heb ik wel voor je).
Door FastJ
#358262
Waarom moet ik iedere keer opnieuwe inloggen als ik vanaf een ander IP adres ff het forum wil checken?
Forumcookies verwijderen helpt niet en ja ik vink aan dat ik automatisch ingelogd wil worden/blijven
Avatar
Door Gerrit
#358265
FastJ schreef:Waarom moet ik iedere keer opnieuwe inloggen als ik vanaf een ander IP adres ff het forum wil checken?
Forumcookies verwijderen helpt niet en ja ik vink aan dat ik automatisch ingelogd wil worden/blijven
+1
#358268
Het forum ziet er al een stuk rustiger uit. Fijn! :ok:
Van mij zou het groene er nog uit mogen, maar smaken verschillen.

Het automatisch inloggen gaat ook hier nog niet altijd goed. Het zou ook fijn zijn als je na het inloggen weer terugkeert naar de pagina waar je vandaan komt.
Avatar
Door Freeze
#358282
Kan iemand mij uitleggen hoe je een foto aan een mail kan plakken?

Ik kan naar een bijlage browsen, als ik daarop klik komt de naam ervan in het schermpje te staan.
Als ik daarna de bijlage wil toevoegen gebeurt er vervolgens niks.

Ohja, als ik de zoek functie gebruik om hierop te zoeken gebeurt er ook niks.

Moet ik ergens iets instellen ofzo?

Gelukkig heb ik meer verstand van motoren :crazy:

Erik
#358384
motorcycleformula.jpg
Even getest voor Erik.
Je moet idd een bijlage selecteren, dan toevoegen aan het bericht en vervolgens nog plaatsen in het bericht. Drie knopjes drukken dus. Best veel.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door FastJ
#358385

Even getest voor Erik.
Je moet idd een bijlage selecteren, dan toevoegen aan het bericht en vervolgens nog plaatsen in het bericht. Drie knopjes drukken dus. Best veel.
Kan ook best fijn zijn :tease:
Avatar
Door rsvfrank
#358431
kan er iets met de foto bijlages gedaan worden, ik zie nu overal enorme grote foto's voorbij komen die niet normaal te bekijken zijn?
Voorheen werden ze automatisch verkleind en als je er dan op klikte kwam de ware grote te voorschijn..
Avatar
Door Brontolo
#358438
Dit is een topic met alleen maar berichten van voor de overstap. Misschien heeft het daar mee te maken. :-\
Ik zie eerlijk gezegd helemaal geen afbeeldingen in dit topic, alleen maar de naam van het bestand.
Avatar
Door Brontolo
#358441
:wobblesign: Ik zat gewoon effe op de 1e pagina te kijken.

Heb je bericht gezien maar op de laptop gewoon een normaal formaat foto te zien.
Rechtermuisklik en afbeelding bekijken en ik krijg het volledige formaat te zien.

Dat van je tablet zou wel kunnen kloppen. Op de mobiel doet de site ook niet wat hij moet doen.
Dit staat op de actielijst die op zeer korte termijn met de bouwer doorgenomen gaat worden.
Avatar
Door FerBa
#358450
FerBa schreef:
Brontolo schreef:Hey Ferry!

De knop voor het clubblad staat in de menubalk tussen forum en nieuws dus ik begrijp even niet zo goed wat je bedoeld.
Je moet wel ingelogd zijn om hem daar te zien.

Gr.,

Daniël
Hey Daan,

Hij staat bij mij niet in de menubalk tussen forum en nieuws, ondanks dat ik wel ben ingelogd.

De knop voor clubblad die ik bedoel, staat op de nieuwspagina aan de rechterzijde tussen "de labels"!

En ja, ik heb alle forumcookies en mijn Browsegeschiedenis enz. gewist! :-\

Ik gebruik Internet Explorer!
:wobblesign:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

Word ook betalend lid van de ARA!