ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Han
#358456
FerBa schreef:
FerBa schreef:
Brontolo schreef:Hey Ferry!

De knop voor het clubblad staat in de menubalk tussen forum en nieuws dus ik begrijp even niet zo goed wat je bedoeld.
Je moet wel ingelogd zijn om hem daar te zien.

Gr.,

Daniël
Hey Daan,

Hij staat bij mij niet in de menubalk tussen forum en nieuws, ondanks dat ik wel ben ingelogd.

De knop voor clubblad die ik bedoel, staat op de nieuwspagina aan de rechterzijde tussen "de labels"!

En ja, ik heb alle forumcookies en mijn Browsegeschiedenis enz. gewist! :-\

Ik gebruik Internet Explorer!
:wobblesign:
Ferry, ik heb je nu aan de groep Apriliamembers gekoppeld. Kijk eens of de clubblad knop nu wel in de menubalk staat.

Mvg, han
Avatar
Door rsvfrank
#358464
Brontolo schreef::wobblesign: Ik zat gewoon effe op de 1e pagina te kijken.

Heb je bericht gezien maar op de laptop gewoon een normaal formaat foto te zien.
Rechtermuisklik en afbeelding bekijken en ik krijg het volledige formaat te zien.

Dat van je tablet zou wel kunnen kloppen. Op de mobiel doet de site ook niet wat hij moet doen.
Dit staat op de actielijst die op zeer korte termijn met de bouwer doorgenomen gaat worden.
Vreemd, ik zie nog steeds mijn foto heel groot op mijn laptop, en heb dit met meerdere plaatjes door forummers gepost.
Misschien een persoonlijke instelling ofzo?
Avatar
Door rolf
#358496
wat moet ik aanpassen aan mijn instellingen dat ik gewoon kan inloggen. Het knopje inloggen komt pas te voorschijn als ik een reactie wil plaatsen.

Ik moet weer steeds elke keer inloggen en dat was alleen in het begin.

Wie heeft er raad


oja nog een klein dingetje, ik pak altijd het knopje ongelezen berichten bekijken en dan zie ik een reactie staan in het overzicht maar als de topic open staat deze er niet. Is deze dan verwijderd ???
Avatar
Door FerBa
#358589
Han schreef:
FerBa schreef:
FerBa schreef:
Brontolo schreef:Hey Ferry!

De knop voor het clubblad staat in de menubalk tussen forum en nieuws dus ik begrijp even niet zo goed wat je bedoeld.
Je moet wel ingelogd zijn om hem daar te zien.

Gr.,

Daniël
Hey Daan,

Hij staat bij mij niet in de menubalk tussen forum en nieuws, ondanks dat ik wel ben ingelogd.

De knop voor clubblad die ik bedoel, staat op de nieuwspagina aan de rechterzijde tussen "de labels"!

En ja, ik heb alle forumcookies en mijn Browsegeschiedenis enz. gewist! :-\

Ik gebruik Internet Explorer!
:wobblesign:
Ferry, ik heb je nu aan de groep Apriliamembers gekoppeld. Kijk eens of de clubblad knop nu wel in de menubalk staat.

Mvg, han
Yep, inderdaad Han. De Clubblad-knop staat er nu bij! :yes: :yahoo: :worship:

Klopt het dat er staat dat jullie met groot onderhoud bezig zijn?
Avatar
Door Han
#358594
FerBa schreef: Yep, inderdaad Han. De Clubblad-knop staat er nu bij! :yes: :yahoo: :worship:
Klopt het dat er staat dat jullie met groot onderhoud bezig zijn?
Hallo Ferry, Ja klopt is in onderhoud, we hebben ondertussen een lange lijst met open punten die we binnenkort met Will gaan bespreken.

Mvg, Han
Avatar
Door robz
#358664
tip: de balk met daarin de knop ongelezen berichten etc verschijnt alleen als je in het forumoverzicht zit. Nadat je een topic bekeken hebt moet je dus met 1 of 2 klikken daar eerst naar terug voordat je ongelezen berichten weer kunt aanklikken, het zou handiger zijn als deze regel gewoon altijd boven elk board verschijnt zodat je snel door kunt clicken
Avatar
Door Han
#358666
robz schreef:tip: de balk met daarin de knop ongelezen berichten etc verschijnt alleen als je in het forumoverzicht zit. Nadat je een topic bekeken hebt moet je dus met 1 of 2 klikken daar eerst naar terug voordat je ongelezen berichten weer kunt aanklikken, het zou handiger zijn als deze regel gewoon altijd boven elk board verschijnt zodat je snel door kunt clicken
Klopt, staat op de lijst met open punten voor Will !
Avatar
Door rsvfrank
#358701
rsvfrank schreef:
Brontolo schreef::wobblesign: Ik zat gewoon effe op de 1e pagina te kijken.

Heb je bericht gezien maar op de laptop gewoon een normaal formaat foto te zien.
Rechtermuisklik en afbeelding bekijken en ik krijg het volledige formaat te zien.

Dat van je tablet zou wel kunnen kloppen. Op de mobiel doet de site ook niet wat hij moet doen.
Dit staat op de actielijst die op zeer korte termijn met de bouwer doorgenomen gaat worden.
Vreemd, ik zie nog steeds mijn foto heel groot op mijn laptop, en heb dit met meerdere plaatjes door forummers gepost.
Misschien een persoonlijke instelling ofzo?

Nog steeds zie ik grote foto's voorbij komen in de diverse topics, persoonlijk vind ik dat nogal irritant ,met de instellingen kan ik niets.
ben ik de enige die dat vind c.q. heeft?
Misschien de max.grootte voor het toevoegen van een foto aanpassen zoals voorheen?
#358707
Onder evenementen-circuit staat een topic over de Ducati Club Race.

Als ik het topic open kom ik 13 reacties tegen. Vanmorgen heb ik daarop gereageerd. Later vanochtend ook Rolf.
Beide laatste reacties zijn niet zichtbaar in het reguliere forumoverzicht. Als je gaat reageren staan ze wel onder het reageerveld. :help:
Avatar
Door Capo dei Capi
#358720
Goedenavond,

Het was ons ook opgevallen dat post wegvallen. Onze websitebouwer heeft nu een en ander aangepast. zie onderstaande quote.

"ik heb het een aantal dagen in de gaten gehouden en het lijkt erop dat de maximum posts per pagina in sommige topics niet helemaal goed lopen. Na een wijziging van 15 naar 25 posts per pagina lijkt het weer te kloppen. Waarom dit voor bepaalde topics scheef loopt kan ik zo 123 niet verklaren, maar ik ga er nog goed naar kijken. "

As. maandag hebben Gerard en ik overleg met de websitebouwer om alle openstaande punten te bespreken die wij van jullie hebben ontvangen en zelf hebben geconstateerd. Vervolgens hopen we dat de alle aanloopproblemen en kinderziektes zo goed als tot de verleden tijd behoren.
Door admin
#358730
Beste Aprilianen,

Ik heb weer een hele grote ronde met bugfixes en tweaks gedaan. Een aantal van de punten die zijn aangestipt in dit topic zijn verwerkt, zo niet dan worden ze meegenomen in de volgende fixronde komende week. Hieronder een overzicht van de belangrijkste aanpassingen:

- links naar eigen berichten -> done: staat nu in de zwarte balk helemaal bovenin de pagina
- clubblad -> done: Afgelopen weken flinke update uitgevoerd qua performance en beheer, nieuwe editie komt er volgende week aan
- inlogproblemen -> done: paar fixes en tweaks toegepast, zou nu voor iedereen goed moeten gaan mits cookies zijn toegestaan en je browser zo staat ingesteld dat ie wachtwoorden kan onthouden
- foto bijlages -> done: worden nu automatisch bijgeschaald + klik naar origineel
- weggevallen posts -> done: max posts per pagina aangepast lijkt het opgelost te hebben, ik hou dit nog even de gaten

to do voor komende week:

- na inloggen terugkeren naar homepage
- topic status iconen
- laatst actief datum
- markeer alles als gelezen knop op 'toon ongelezen berichten' pagina
- knop kalender
- knop leden
- voorkomen double posts (als je te snel of te vaak op "bevestig" klikt)
Avatar
Door Jesse J
#358885
RFKANGOO schreef:Heb het idee dat de site/het forum niet lekker werkt op mijn telefoon. Hebben meer mensen hier last van??
Ja, hier ook. Ik vind het een drama. Elke keer weer iets onverwachts op m'n telefoon. Onverwachte fouten, zwart scherm, ineens weer inloggen, enz.
Ik heb een Windows Phone misschien dat het daaraan ligt maar het is voor mij een reden om nog nauwelijks op het forum te posten. Te veel gedoe.
Ik hoop dat het snel beter word.
Door RFKANGOO
#358910
Jesse J schreef:
RFKANGOO schreef:Heb het idee dat de site/het forum niet lekker werkt op mijn telefoon. Hebben meer mensen hier last van??
Ja, hier ook. Ik vind het een drama. Elke keer weer iets onverwachts op m'n telefoon. Onverwachte fouten, zwart scherm, ineens weer inloggen, enz.
Ik heb een Windows Phone misschien dat het daaraan ligt maar het is voor mij een reden om nog nauwelijks op het forum te posten. Te veel gedoe.
Ik hoop dat het snel beter word.

Ik heb android en het is idd. drama. ff snel op het forum kijken is er niet bij.
Avatar
Door The Marshall
#358956
Onze site in het Afrikaans :rotfl2:

Beste Aprilianen!

Ons is tans besig met onderhoud aan die clubblad. Binnekort verskyn die nuutste uitgawe, hou die site en die forum in die gate!

Vriendelike groet,

Die redaksie


Mis alleen nog Limburgs in het rijtje :yes:
Avatar
Door Henk RS 250
#359058
Ik forum voor 99% mobiel, maar na inloggen en ingelogd blijven gooit ie me er nog steeds af na 10 minuten. Forum is mobiel erg rommelig nog, text regels en vensters staan over elkaar heen.
Snap het vele werk in deze maar begin mijn geduld wel een beetje te verliezen nu.
Hopelijk is een en ander snel opgelost, wil het graag leuk blijven vinden hier.
Avatar
Door G Factory
#359059
Er wordt momenteel hard aan de website gewerkt.
We moeten nog even geduld hebben voordat het helemaal top is.
Het beste resultaat krijgen we als iedereen zijn ervaringen met de nieuwe website in dit topic deelt.
Wij zien dit niet als kritiek maar als goede input

Het bestuur
Avatar
Door B-Art
#359321
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook "rommelig" vind, kan er nog niet echt aan wennen...
Forum op de mobiel is inderdaad een drama, en het inlog probleem ondervind ik ook, erg irritant.

Ik betrap me er zelf ook op dat ik veel minder hier te vinden ben sinds de nieuwe site :secret:

Ik twijfel niet aan de inzet, laten we hopen dat de problemen snel opgelost zijn :yes:

Groeten, Bart
Avatar
Door G Factory
#359322
Er wordt aan verbetering van de site gewerkt.
Geef vooral aan wat jullie verandert willen aan de site.
Met " rommelig " alleen komen wij ook niet verder.
Jullie ervaring met de site wordt zeer op prijs gesteld.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Word ook betalend lid van de ARA!