ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

#346975
Kijk even op de website van HK en daar vind je een prijslijst. :yes: Even bellen is nog beter natuurlijk.

Neem van mij als ervaringsdeskundige aan; betaal liever iets meer en weet dat het goed gebeurt.

Als je 3 keer terug moet omdat het niet goed is gebeurt (maar het was wel iets goedkoper :bad:) kost je dat een hoop tijd en frustratie.
Je bent daardoor ook nog eens het vertrouwen in je motor kwijt en dat duurt ook weer effe eer dat terug is.
#347166
[quote="Brontolo"]
Kijk even op de website van HK en daar vind je een prijslijst. :yes: Even bellen is nog beter natuurlijk.

Neem van mij als ervaringsdeskundige aan; betaal liever iets meer en weet dat het goed gebeurt.

Als je 3 keer terug moet omdat het niet goed is gebeurt (maar het was wel iets goedkoper :bad:) kost je dat een hoop tijd en frustratie.
Je bent daardoor ook nog eens het vertrouwen in je motor kwijt en dat duurt ook weer effe eer dat terug is.
[/quote]

+1  :ok: helemaal met je eens!
#363876
Nou mag weer een post aan dit topic toevoegen.

Woensdagavond helaas mijn Hemelvaart weekend in olie op zien gaan (die lekte namelijk uit mijn rechter voorpoot).
Vanmorgen zonder afspraak om 09:00 mijzelf en 2 voorpoten gemeld bij HK en gevraagd of ze mijn weekend nog enigszins konden redden.

2 uur later zat ik weer in de auto met geservicede veerpoten inclusief nieuwe SKF keerringen.

Kan ik dit weekend toch nog van het weer genieten op de motor.

TOPservice!!!
#364693
Ben inmiddels al met 8 :crazy: motoren bij HK geweest en met allemaal stuk voor stuk perfect geholpen.
Van hele ombouw van de voorvork tot een service beurt, alles doen ze meer dan goed.
Met mijn Tuono was ik daar een jaartje geleden, omdat de Tuono van mijn vriendin een service beurt kreeg.
Aangezien er een heftafel vrij was gevraagd of ik mijn linksysteem mocht na kijken op die tafel.
Geen probleem, dus alles open gehaald en kwamen helaas kapotte lagers uit.
Hierop zijn ze voor mij gaan bellen naar verschillende lager boeren maar helaas niks gevonden.
Ik kreeg een leenmotor mee en de tuono kon overnachten in Tiel tot ik alle spullen had.
Paar dagen later terug gekomen, hebben ze voor mij de nieuwe lagers er in geperst en gelijk de vering gecheckt.
Alles bij elkaar was 2 uur werk voor hun, gebruik van het materiaal en paar dagen een leen motor het resultaat.
Om in Edgar zijn woorden te blijven, "Ik wil je geen poot uit trekken, doe maar 30 euro" :gaga:
Toch maar gevraagd of hij het heel zeker wist.
Maar geen probleem, later meer dan graag terug gekomen voor andere klusjes uiteraard.
#364710
mccoyman schreef:Ben inmiddels al met 8 :crazy: motoren bij HK geweest en met allemaal stuk voor stuk perfect geholpen.
Van hele ombouw van de voorvork tot een service beurt, alles doen ze meer dan goed.
Met mijn Tuono was ik daar een jaartje geleden, omdat de Tuono van mijn vriendin een service beurt kreeg.
Aangezien er een heftafel vrij was gevraagd of ik mijn linksysteem mocht na kijken op die tafel.
Geen probleem, dus alles open gehaald en kwamen helaas kapotte lagers uit.
Hierop zijn ze voor mij gaan bellen naar verschillende lager boeren maar helaas niks gevonden.
Ik kreeg een leenmotor mee en de tuono kon overnachten in Tiel tot ik alle spullen had.
Paar dagen later terug gekomen, hebben ze voor mij de nieuwe lagers er in geperst en gelijk de vering gecheckt.
Alles bij elkaar was 2 uur werk voor hun, gebruik van het materiaal en paar dagen een leen motor het resultaat.
Om in Edgar zijn woorden te blijven, "Ik wil je geen poot uit trekken, doe maar 30 euro" :gaga:
Toch maar gevraagd of hij het heel zeker wist.
Maar geen probleem, later meer dan graag terug gekomen voor andere klusjes uiteraard.

Ongelooflijk, wat een service he. Enne, de lagers van de achterbrug?
#365834
Edward schreef:HK is top. Ben er geweest voor mn voorvok.
Vriendelijke mensen, tip & tricks, uitleg, advies. Zelf sleutelen.....
waar vind je dat nog?
Dikke pluim.
Ik ben een paar weken geleden ook langs gereden voor advies. Direct werd de vering even beter ingesteld. Ca 10 min werk .

Allemaal service .
:friends:

Top . Dikke pluim

Word ook betalend lid van de ARA!