ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door loulou
#138549
Heus!!  :yahoo: Eeuwige faam, eer en beroemdheid!! :yahoo:

Ik zoek weer dames die voor het clubblad willen schrijven over motoren en motorrijden. De heren mogen hierbij hun dame(s) aansporen om te schrijven of zelfs opzoek gaan naar dames met motorverhalen.  ;D

Die verhalen komen dan uiteraard in de "Clubblad wall of fame"!

Aarzel niet en schrijf!!

Interesse ?! Stuur een PM of maak Tom onze welgewaardeerde redacteur blij met je verhaal!! ;D

Groetjes Marlou
#138630
[quote="Loulou"]
Motorgirl hebben we al in de wall of fame  :yahoo: tenzij ze nog meer mooie avonturen heeft beleefd om over te schrijven :yahoo: Dat is ook super! ;D
[/quote]
Ja, ik heb ondertussen alweer een vakantie en circuitdag gehad. Is hier iemand benieuwd naar?
:no:
Door Renébagpipe
#138634
[quote="motorgirl"]
[quote="Loulou"]
Motorgirl hebben we al in de wall of fame  :yahoo: tenzij ze nog meer mooie avonturen heeft beleefd om over te schrijven :yahoo: Dat is ook super! ;D
[/quote]
Ja, ik heb ondertussen alweer een vakantie en circuitdag gehad. Is hier iemand benieuwd naar?
:no:
[/quote]

Alleen als het spannend en uitdagend is.....................  ;D
#138636
[quote="Renébagpipe"]
[quote="motorgirl"]
[quote="Loulou"]
Motorgirl hebben we al in de wall of fame  :yahoo: tenzij ze nog meer mooie avonturen heeft beleefd om over te schrijven :yahoo: Dat is ook super! ;D
[/quote]
Ja, ik heb ondertussen alweer een vakantie en circuitdag gehad. Is hier iemand benieuwd naar?
:no:
[/quote]

Alleen als het spannend en uitdagend is.....................  ;D
[/quote]

Het regenwater over mijn ..................

En het rubber langs mijn...............................

Spannend genoeg  :yes:
Door Renébagpipe
#138641
[quote="motorgirl"]
[quote="Renébagpipe"]
[quote="motorgirl"]
[quote="Loulou"]
Motorgirl hebben we al in de wall of fame  :yahoo: tenzij ze nog meer mooie avonturen heeft beleefd om over te schrijven :yahoo: Dat is ook super! ;D
[/quote]
Ja, ik heb ondertussen alweer een vakantie en circuitdag gehad. Is hier iemand benieuwd naar?
:no:
[/quote]

Alleen als het spannend en uitdagend is.....................  ;D
[/quote]

Het regenwater over mijn ..................

En het rubber langs mijn...............................

Spannend genoeg  :yes:
[/quote]

Die stippeltjes................... daar gaat het in dit geval nu juist om.............  :tease:

Ja... ik weet het.... ho maar en niet verder.............  :-X
#138687
Ik maak mijn verhaaltje wel en als hij geplaatst wordt zul je zien waar dat rubber en dat water ...............................
En dan zal blijken of het is zoals jij denkt.  :secret:
Door loulou
#138737
[quote="Bitaktus_Snellus"]
Heb jij geen leuke verhalen voor een tweede keer?  ;D
[/quote]

Als ik dat ook nog schrijf, komt er wel heel veel tekst van mij in het komende clubblad  :angel:  :gaga:

;D
Laatst gewijzigd door loulou op 17 jul 2008, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door loulou
#138738
[quote="motorgirl"]
Ik maak mijn verhaaltje wel en als hij geplaatst wordt zul je zien waar dat rubber en dat water ...............................
En dan zal blijken of het is zoals jij denkt.  :secret:

[/quote]

Kijk dat belooft wat!!  ;D ;D ;D


Maar zijn er dan zoooooveel vrijgezelle mannen hier?
Of hebben alle "vrouwen van" helemaal niets met motors? Gaan nooit eens mee naar een dagje op het circuit of achterop, of lenen de motor als manlief aan het werk is?

Intrigerend merk dat Aprilia..  ;D
Laatst gewijzigd door loulou op 17 jul 2008, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Word ook betalend lid van de ARA!