ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

#136362
Hallo,

Ik had in mijn huidige Factory nog geen xenon (vorige 06 en 01 wel) voornamelijk omdat ik bij mijn 06 behoorlijk wat moeite moest doen om de ballasten weg te werken. 1 lag op de radiateur en aangezien ik dat geen goede oplossing vond had ik het nog niet weer gekocht. Nu heb ik een slimline setje gekocht en dat past makkelijk. De extra lichtopbrengst is echt enorm, lekker als je 's avonds met donker vizier rijdt  ;D  en voor de extra zichtbaarheid (voor automobilisten etc). Hier wat foto's voor de liefhebbers:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb ook afgelopen weekend de Gilles kettingspanners gemonteerd + lifters en andere pennen voor in de bok. Werkt allemaal perfect en heb geen last meer van de haken van het bokje die tegen de achterbrug aan komen  :ok:
Afbeelding
Afbeelding

Gr
Michael
#136364
Niet gaan vragen of er bij foto 2 teveel olie in mijn blok zit, had het net vervangen en had de motor nog niet laten lopen. Na het weekendje SBK Nürburgring vond ik wel dat Appie wat nieuwe smering kon gebruiken (olie zat er nog maar 3500km in  :gaga:), we hadden op de snelweg de sokken er goed in......
#136369
hoi heb jij geen probleem met je xenon we hebben het bij leonsnek ook gedaan alleen als die groot licht aan zette dan sloeg de motor af er werd gezegd dat de ballasten een werking had op het aprilia keyblokkeering had jij daar geen last van zoja wel wat heb je r dan aan gedaan
#136371
Nope, geen problemen gehad. Op mijn 2006 was er ook niets aan de hand, heb je er wel een zwaardere zekering in gezet i.v.m. overbelasten van 1 & ander? Vreemd verhaal, ik heb alles geprobeerd en heb geen storingen o.i.d. ontdekt.

Gr
Michael
#136384
[quote="AeroX"]
Ik zie alleen maar bier  :yahoo: Heerlijk Helder Heineken  :yahoo:

Maarre dat ziet er schier uit hoor  ;D
Je valt nu nog meer op ook :ok:
[/quote]

De olie viel mij ook niet op. Die groene jongens wel.... ;D Ziet er zeer fraai uit. Ook het Gilles spul :ok:

Word ook betalend lid van de ARA!