ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door dutchphantom
#136219
hoi allemaal

ik wil graag een rsv mille kopen en nu vroeg ik me af boven welke kilometerstand ik niet moet kijken. dus eingelijk wanneer is de motor af
ik heb namelijk een 99 er gezien met 60 000 kilometer, is dit goed te doen ? er zit wel garantie op.
misschien dat jullie ook nog leuke adressen weten, ik wil graag mijn honda blackbird inruilen

groeten danny m
Laatst gewijzigd door dutchphantom op 28 jun 2008, 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door v-TWim
#136236
60.000 hoeft geen probleem te zijn maar als je voor een paar centen meer een op de kop kunt tikken die flink minder heeft gelopen dan zou ik daar voor kiezen... Ligt voor een deel ook in de vraagprijs.

Oh ja en je schrijft Mille met dubbel el.... :secret: ;D
#136241
Hoe zo met dubbel l, op die van mij staat het ook met 1  :crazy: :crazy: (tijdelijk dan), maar zou inderdaad liever 1 kopen met minder km's, het blijft natuurlijk wel een sport machine waar niet als een oud wijf mee gereden wordt, succes met je zoektocht er zijn er genoeg te koop met niet zo veel km's voor
zo'n  4500/5000 euro  :bye:
Door dutchphantom
#136250
ik had een gezien voor 4000 euro hier is de link
http://www.joppen.nl/motoren/motor.php?bikeid=MZ11LR

deze leek me erg mooi.

ik moet mn blackbird inruilen en kan niet al te veel bijbetalen
de blackbirds is uit 1997 en staan op marktplaats tussen de 4750 en 5600 euro. maar ja hoeveel ik er bij inruil voor weer krijg heb ik werkelijk geen idee van
ik wil rond de 1000 euro bijleggen mag eventueel ook iets meer zijn maar niet veel. dus als ik 4500 voor mn eigen terug krijg neem ik ook zeker een duurdere met veel minder kilometers rond de 5000-5500 euro is er keus genoeg. maar daar ligt het dus aan het staat of valt met de inruil prijs van de bird.

ga maandag uiteraard even een bevriende garage bellen wat een beetje een normale inruil prijs is zodat ik niet voor verassingen kom te staan

Word ook betalend lid van de ARA!