ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door Dandie
#136108
Ik heb nog een ouwe Premier integraalhelm - mijn allereerste echte helm. Het was een Phil Read-replica, maar na de nodige krassen besloot ik er een eigen ontwerp op te spuiten. Het werd een Engelse vlag, want dat was te doen met wat afplaktape en 3 spuitbussen. Zag er best goed uit. Maar het ding kwam ik weer tegen, en vond het eigenlijk zonde om m weg te gooien. Het idee is om m weer eens een ander design te geven, passend bij mijn gele Mille R. Misschien hebben jullie wel erg originele ideeen voor een ontwerp. Ik zal er een tekening van een blanco helm bij doen, waar je naar hartelust op kan fotoshoppen, of downloaden en met stift,verf, kleurpotlood versieren - foto van maken en uploaden. Ben benieuwd wie er allemaal creatief is van jullie. Alvast bedankt voor je medewerking.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door emille
#136116
Als ik jou was zou ik deze helm (al dan niet opnieuw gespoten) in een vitrinekast zetten en NIET meer gebruiken. Beetje gevaarlijk zo'n verouderde helm namelijk.
Als je dat al van plan was, sorry voor de bemoeizucht  ;)
Avatar
Door rsv mille evo
#136146
Precies, weg gooien dat ding, koop je gewoon een simpele nieuwe helm, heb je ook wel 1 van redelijke kwaliteit voor nog geen 200 euro  :yes: spuit je die gewoon, of beter nog laten spuiten bij bijv. motopaints Assen  :yes: ;D (heb laatst zelf nog een helm weggegooid die licht met het asfalt in aanraking was gekomen, veel te belangrijk een goede helm)
Ben benieuwd naar je uiteindelijke ontwerp, geel met zo'n mooie nieuwe aprilia leeuw er op??

Word ook betalend lid van de ARA!