ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door Dandie
#136081
Hallo allemaal. Ik heb een maandje geleden een gele RSV Mille R 2001 gekocht. Ben ermee in de wolken. Wat wel jammer is dat mijn bike van 2001 standaard niet berekend was op een duo-passagier. Ik weet inmiddels al wel hoe ik dat op kan lossen dankzij jullie, want moeder de vrouw wil wel eens mee. Maarrrrr... volgens haar zit t voor geen meter achterop zo'n "ding" (nou ja), en al zeker niet voor lange afstanden. "En hoe wil je in godsnaam wat bagage meenemen" :bad: Nou, daar had ik m in principe ook niet voor gekocht natuurlijk. Graag jullie (liefst positieve) reactiessss....
#136083
als je met moeder de vrouw (lang) wil rijden zou ik niet met een mille gaan met met bv een VFR, een FJ1300, een BMW ding, mms Futura  etc

Op een mille lekker alleen rijden  >:D
Laatst gewijzigd door breed op 27 jun 2008, 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.
#136086
Tja, dandie daar is de rsv inderdaad niet voor gemaakt.  :no:Als je optrekt met moeder de vrouw achterop wil de motor alleen maar op het achterwiel (ps mijn vriendin 64 kg schoon aan de haak), en als je remt is het alsof je een koala beer op je rug hebt, een soort zware rugzak met longen..... Dus één keer per jaar lekker samen naar het zwembad rijden, en één keer per jaar de schoonouders aandoen. En verder lekker met de auto samen er op uit!

En wat betreft bagage, ik heb laatst een tailpack gekocht en deze bevalt perfect!

Succes
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#136104
Nou Dandie,

Daar ben je lekker mee ;)
Mijn vrouw geeft jouw vrouw groot gelijk, vandaar dat ik mijn 2001 rsv MOEST  :crazy: inruilen tegen een 2006 Tuono :friends: :yahoo:
Moet wel zeggen dat ik er geen dag spijt van heb gehad :kwijl:
Mijn vrouw gaat sinds die tijd ook meer mee, maar elk voordeel heb zijn nadeel :P

@Daan,

Als je vriendin zich tijdens het remmen, met haar handen, afzet tegen de tank, heb je van die Koala geen last meer.

Gr, en suc6, Henk
#136120
Geef moeder de vrouw ook een mille  :yahoo:  . Neem een motozoom set achterop. Werkt perfect, 22kg ondergoed kan er mee en zit er in 10 min. op.
Kun je met gemak 180 mee rijden.
Lekker 14 dagen weg. :yes:
#136123
[quote="henk"]
Nou Dandie,

Daar ben je lekker mee ;)
Mijn vrouw geeft jouw vrouw groot gelijk, vandaar dat ik mijn 2001 rsv MOEST  :crazy: inruilen tegen een 2006 Tuono :friends: :yahoo:
Moet wel zeggen dat ik er geen dag spijt van heb gehad :kwijl:
Mijn vrouw gaat sinds die tijd ook meer mee, maar elk voordeel heb zijn nadeel :P

@Daan,

Als je vriendin zich tijdens het remmen, met haar handen, afzet tegen de tank, heb je van die Koala geen last meer.
Gr, en suc6, Henk

[/quote]

Als je eens flink optrekt,is de koala ook al pleite :yes:
Door ronald
#136133
Mijn vrouw wilde ook achterop  :bye:
Mono-seat eraf en toen gaan, flink hoog in de toeren en lekker remmen en meteen een 100 km rijden. :yes:
Gevolg, een blauwe kont bij haar en de mono-seat kan er weer op en mag lekker alleen rijden, geen probleem, alleen elke morgen, doe je wel rustig aan... :angel:
Da's alles wat nog rest. >:D

ronald. :worship:
Laatst gewijzigd door ronald op 27 jun 2008, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Door dsc1979
#136141
[quote="Dandie"]
Hallo allemaal. Ik heb een maandje geleden een gele RSV Mille R 2001 gekocht. Ben ermee in de wolken. Wat wel jammer is dat mijn bike van 2001 standaard niet berekend was op een duo-passagier. Ik weet inmiddels al wel hoe ik dat op kan lossen dankzij jullie, want moeder de vrouw wil wel eens mee. Maarrrrr... volgens haar zit t voor geen meter achterop zo'n "ding" (nou ja), en al zeker niet voor lange afstanden. "En hoe wil je in godsnaam wat bagage meenemen" :bad: Nou, daar had ik m in principe ook niet voor gekocht natuurlijk. Graag jullie (liefst positieve) reactiessss....
[/quote]

Wat een negatieve aanmerkingen.  :help: Ik bijrijdster van dsc1993 heb helemaal geen problemen achterop de rsv!!! Zelfs nu ik 28 weken zwanger ben zit ik nog achterop! Dussss... mannen niks 1 keer per jaar met moeder de vrouw achterop en af en toe naar schoonouders  >:(. En bij het remmen moet je als bijrijdster wel beetje mee werken en niet als een "koala" achterop zitten natuurlijk! Beetje meehangen in de bochten en af en toe op het achter wiel is juist het leuke ervan! Moet juist af en toe aangeven dat dsc1993 moet stijgeren  :yahoo: :tease:. Ben zelfs met ritjes mee geweest via dit forum en heb juist leuke reacties ontvangen met het meerijden.

Word ook betalend lid van de ARA!