ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door FerBa
#136056
Autsj....Het zit hem dit jaar ook niet mee! :no:
Avatar
Door rsvfrank
#136080
Echt jammer dat ie zaterdag niet mee doet, ook jammer dat ze Ben Spies niet laten rijden,vreemde beslissing.
Op donnington heeft Spies toch ook gereden,zowel met nat als met droog weer en dat circuit staat bekend als niet het meest gripvol!
Door Timfiz
#136173
DEJAAAVUUUU alle met wat minder snelheid maar toch  :wobblesign: :help: :wobblesign: :help:

Van Spies bengrijp ik ook niet. Reactie/reden zullen we misschien vandaag wel horen.

Veel plezier met de races vandaag  :ok:
Avatar
Door arius
#136258
Hallo allemaal,

tja het gevolg van deze crash, 22 hechtingen in zijn rechterarm het stepje was door het eerste stukje val afgesleten op het moment dat de motor over hem heen ging heeft hij een vlees wond veroorzaakt, kijk maar eens goed naar het filmpje, als hij net is opgestaan zie je op zijn rechter arm dat het pak gescheurd is.

De reden dat ben spies niet reed lag niet bij suzuki, hij heeft zelf de beslissing genomen om niet te rijden, hij is gelijk weer naar huis gegaan, hij wou niet ergens in de achterhoede eindigen, de reactie van suzuki is dan ook iets van blijf jij maar lekker, thius in amerika, er zijn schijnbaar in de hele wereld maar 18 !! mensen die de eer hebben om als vervanger op te treden, bij de motor gp, ook was het te min om in 3 sterren hotels te slapen, en het geld was te weinig of zo :rtfm:.

De reden dat ik dit weet??, ik heb namelijk 4 dagen bij het rizla suzuki team in de pitbox gestaan, als banden controleur, niet het moelijkste baantje, maar wel eeeerrrrgggg, dichtbij,


grtjes arius   

Word ook betalend lid van de ARA!