ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door krommeister
#135710
Ik ga naar de TT samen met een maatje van mij. Mijn maatje dacht even grappig te zijn en stuurde mij onderstaande link...
Nu denk ik er toch echt serieus over om een andere uitlaat er (tijdelijk  >:D ) onder te plaatsen.
Ik ben niet bang voor die bekeuring, maar dat de  :police: dalijk mijn kentekenbewijzen inneemt  :rtfm:

Maar.......... Op een gegeven moment zie je een stukje,dat ze het geluid bij sommige fietsen niet kunnen meten. Als je goed kijkt, staat staat ook een Appie tussen  :rotfl2:  Iemand ervaringen mee, dat het geluid idd niet te meten is bij een RSV Mille. Zo ja, ga ik gewoon de gok nemen.


Linkie: http://www.myvideo.nl/watch/3398021
#135880
Ik heb in de 10 jaar dat ik nu rijd nog nooit een prent gekregen voor mijn open luidsprekers. De enige controles van de afgelopen 3 jaar zijn alcohol controles. Er wordt niet eens aandacht besteed aan het geluid, terwijl de (motor)agenten echt wel weten wat een originele pijp is en welke niet.
Gewoon laten zitten en je geen zorgen maken  :ok:
Door dennisrsv
#135915
Probeer voor half 10 in de ochtend op vrijdag in Assen te zijn want de laatste jaren tijdens de SBK waren ze :police: rond die tijd op zaterdag aan het opbouwen bij het laatste tankstation voor Assen op de A28.
Ik heb namelijk 2 jaar op rij geluk gehad, ging tanken en toen kwamen ze :police: net aan rijden met hun busjes en vrachtwagentjes.
Ik zeg wel dit was tijdens een Superbikes weekend.
Op zaterdag tijdens de race dag controleren ze :police: niet dan willen ze :police: iedereen zo snel mogelijk op het circuit hebben.
#135929
:stupid:

Laat toch gaan. Die muggezifters worden steeds erger. Maar als je dit gaat doen kun je beter altijd origineel blijven rijden. Als ze je zo zien rijden en hun pet staat verkeerd heb je toch een ticket. En hoeveel worden er nu uitgepikt procentsgewijs. Ik zou gewoon het risico nemen. Maar ja dat is mijn keus en jij moet jou keus bepalen.  :victory:
Veel plezier en niet teveel herrie maken hé
#135931
[quote="motorgirl"]
:stupid:
Laat toch gaan. Die muggezifters worden steeds erger. Maar als je dit gaat doen kun je beter altijd origineel blijven rijden. Als ze je zo zien rijden en hun pet staat verkeerd heb je toch een ticket. En hoeveel worden er nu uitgepikt procentsgewijs. Ik zou gewoon het risico nemen. Maar ja dat is mijn keus en jij moet jou keus bepalen.  :victory:
Veel plezier en niet teveel herrie maken hé
[/quote]

Precies Motorgirl, dan kun je die pijp er het hele jaar wel af laten  :yes:
We hebben gisteren nog een rondje gedaan en zijn ook nog ff bij de baan geweest, gewoon allemaal met open demper. Ga toch niet de hele tijd dempers wisselen  :gaga: Die originele pijpen komen er alleen weer op bij een eventuele verkoop  ;D

Iedereen veel plezier de komende dagen in Assen!
Ik heb morgen vrij, lekker ff bij de trainingen kijken  :yahoo:

Cheers M8's
#135949
Je kunt het laaste stukje op de heenweg beter binnendoor gaan, terugweg maakt niets uit daar moet je juist weer oppassen op snelheid. Die ratten zetten altijd zo'n bord op de vluchtstrook met een wijze tekst met daarachter een statief.......
#135972
[quote="krommeister"]
Omgeluld!!!  ;D

Vol gas met die open pijp naar Assen. Heb der zin aan............
[/quote]

That's the spirit  :kwijl:

Laat ze maar een poepie horen >:D

Je bent trouwens wel snel omgeluld :rotfl2:
Handig voor je vrouwtje.
#135982
[quote="krommeister"]
Omgeluld!!!  ;D

Vol gas met die open pijp naar Assen. Heb der zin aan............
[/quote]

Succes als je zo er naar toe wil gaan. We lezen morgen wel wat het kostte  :gaga: :gaga:
Door krommeister
#136060
[quote="motorgirl"]
[quote="krommeister"]
Omgeluld!!!  ;D

Vol gas met die open pijp naar Assen. Heb der zin aan............
[/quote]

That's the spirit  :kwijl:

Laat ze maar een poepie horen >:D

Je bent trouwens wel snel omgeluld :rotfl2:
Handig voor je vrouwtje.
[/quote]


Als het om motoren of drank gaat, heb ik niet zo'n dikke ruggegraat  ;D ;D ;D
#136075
[quote="rsvfrank"]
Er werden vanmiddag motorrijders van de weg gehaald door de motorpolitie op de A28, wij waren gelukkig al op de terugreis.
We zagen drie motoragenten die drie motorrijders lieten volgen , er zaten geen aprilia's bij ;D ;D
[/quote]

Is al jaren zo dat er bij Beilen of de Wijk op donderdag en vrijdag motoren worden gecontroleerd op snelheid en geluid. Bij Meppel de A28 af en verder binnendoor langs de vaart ri. Assen.
#136155
[quote="Sjaakie"]
Is al jaren zo dat er bij Beilen of de Wijk op donderdag en vrijdag motoren worden gecontroleerd op snelheid en geluid. Bij Meppel de A28 af en verder binnendoor langs de vaart ri. Assen.
[/quote]
Vanochtend stonden ze weer bij Beilen.
Heb vanochtend voor vertrek de evo titanium voor de zekerheid maar vervangen door de standaarddemper...
#136393
Tientallen motorrijders/ op hoeveel motoren ?
Om bang van te worden.
Die gasten hebben echt niks anders te doen :gaga:
#136394
dat ze dit soort filmpjes uitzenden snap ik wel... zullen wel een hoop mensen een goed gevoel van krijgen zo van: kijk eens henk ze pakken die mottorrijders stevig an..... ::) ::) :o :o

dat je als agent als jan onbenul herkenbaar op zo'n film wil is dubieuzer. Het is net alsof ze er trots op zijn dat ze "weer een geluidcrimineel"  gepakt hebben.  Ik vind deze trots van de categorie"trots op mijn eigen drol".  Ik bedoel:  ik ben vaak trots op mijn eigen drol, maar dan val ik toch niemend lastig met de camerabeelden??? ;D ::) 8)

Word ook betalend lid van de ARA!