ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door rsvfrank
#134647
Was weer een leuk dagje motorsport!

Wat  hebben die duitsers het toch altijd goed voor elkaar met hun circuits, kan Assen  nog wat van leren..

Slechts weinig Aprilia's gezien , ik zag 1 nederlandse rsv met een dubbel akra systeem ,die bij 2 ducjes stond.

Het viel me op dat heel veel duitsers gewoon met een open pijp reden en dat ik nergens politie heb gezien,ik had dus een beetje spijt dat ik ook niet met de rsc af was gereisd.

Wat wel ruk was , dat ze op de autobahn 61 volop met wegwerkzaamheden bezig waren en dat we zodoende niet lekker door konden rammen.

De races zelf waren best spannend ,vond ik, alleen jammer dat Barry Veneman er af werd gekegeld en niet meer opnieuw kon starten.
Dus hadden we van Keymeulen maar tot favouriet gebombardeerd , deed het netjes.
En de deceptie van race 2 die voortijdig werd afgevlagd door de regen, Bayliss  had zich net weer hervonden en was weer met een opmars bezig,maar wel leuk voor Haga.

We zaten tussen de Neukirchner fanclub of wat door voor door moest gaan , er werd nauwelijks gejuicht of aangemoedigd, behalve toen er een filmcamera bij ze kwam om ze te filmen toen werden ze een beetje enthousiast,pfff mooie fanclub......

Op de terugreis natuurlijk dikke regenbuien gehad , maar de michelins houden zich hierin goed met 180+  ;D ;D :no: :no:
Ik had nog wel even een paar keer een EFImelding in de display maar ik wist dat dat door het vocht komt ,dus dat was geen probleem.
Om 8 uur was ik al weer op het thuishonk.

Al met al een leuk dagje weer en dit staat voor volgend jaar weer op het programma, maar dan met een paar dagen toeren in de eifel erbij :ok:

hier een paar plaatjes, niet de beste foto's maar m'n spiegelreflex is wat groot om mee te nemen ;D ;D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door rsvfrank op 16 jun 2008, 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Avatar
Door bmack
#134706
zo zie je waar de winnaars mee zijn begonnen zowel corser en haga hebben aprilia gereden tja als je dat kan dan kan je met elk ander merk winnen  :yahoo:
Avatar
Door Gertjan
#134845
[quote="rsvfrank"]
Ik heb ooit in een interview met Corser gelezen dat hij de Aprilia de best sturende motor vond die hij ooit in zijn carriere had gereden  :ok: :ok:
[/quote]


Open deur............

Had ie niets meer te melden  ;D ;D

Word ook betalend lid van de ARA!