ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

#134566
Zoals jullie allemaal weten gaat vrijdag a.s. de Rubberbutt weer van start . We vertrekken weer met een grote groep voor 1000* KM binnendoor in 1 dag . We doen dit om geld bijeen te rijden voor KIKA. Dit jaar hebben we een bekende gastrijder, nl. Sjaak Lucassen oftewel R1Sjaak.
Afbeelding
Forumlid Jan de timmerman kan helaas niet meerijden met de Rubberbutt maar trok wel gelijk royaal zijn portemonnee en zegde aan Sjaak 100 euro sponsoring toe. Volg zijn goede voorbeeld en sponsor Sjaak! Voor een minimum sponsoring van 10 euro draag je bij aan deze sympathieke clubactie.

Hoe kun je sponsoren?  Stuur een email met daarin het bedrag wat je wilt schenken aan: rubberbutt@aprilia-riders.nl

Vanzelfsprekend zijn alle giften vertrouwelijk. ik reken op jullie gulheid!!
#134719
[quote="robz"]
45 man hebben dit topic bekeken maar nog niemand die een tientje sponsort?  komkom mannen ik hoef me toch niet te schamen voor dit cluppie??? ??? ::)
[/quote]
Ken jij schaamte dan? :-X

Mailtje gaat nu de deur uit.
#134728
Kijk gelukkig is de voorzitter niet alleen en zijn er meer die zich geroepen voelen. :ok:

De hoogste sposoring voor Sjaak staat momenteel op 10 ct per KM oftewel 100 euro.  Wie biedt er meer??? Vraag het eens aan je baas, je schoonvader, je collega's en je zult verbaasd zijn hoeveel mesnen er nog een paar duiten over hebben voor het goede doel.

Voor de gene die de vetste sponsor aanbrengt loof ik een mooie prijs uit!!!

Word ook betalend lid van de ARA!