ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door livelifefast
#133945
Hoi,

Ben zelf sinds kort de trotse eigenaar van Haga replica 237. Ben benieuwd welke forum members ook deze fiets hebben of hebben gehad. Tevens zijn alle links en foto's van Haga in zijn Aprilia tijdperk (met name playstation uitvoering) welkom.

De mijne:

Afbeelding

Weet dat Cor Dekker er een heeft en dat er nog een aantal forum leden zijn.

Groeten,

Henk
Door livelifefast
#133953
Mee eens ;) Stond ooit in 2003 bij de superbikes naast een knakker met een Haga, sindsdien helemaal weg van. Dit jaar de R6 2006 een schop gegeven toen er een Haga eerste eigenaar op Marktplaats stond  :yahoo:
Avatar
Door mjvanderlaan
#133972
Ja Henk jij mag je handen dicht knijpen met die Haga, een betere/mooiere vind je niet  :ok:
Door livelifefast
#134007
[quote="rolf"]
[quote="Kefke"]
Met radicale remklauwen!
[/quote]

waar zitten ze ???

Mooie machine veel plezier ermee.

rolf
[/quote]

Heb alles helemaal uit elkaar gehad maar ben ze ook niet tegen gekomen ;)
Door Kefke
#134054
Het is inderdaad radiale remklauwen, een foutje

Ik had niet aandachtig genoeg gekeken, sorry :D

(Zijn toch wel andere remklauwen dan op de andere RSV's of niet?)
Door novaterra
#134085
nee hoor, dit zijn radiale remklauwen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door livelifefast
#134181
Ik weet dat er niet zoveel Mille Haga's zijn maar mensen met foto's van Haga in zijn aprilia tijdperk toch wel :-\
Door livelifefast
#134220
[quote="rsvfrank"]
zoiets:
[/quote]

Kijk dat bedoel ik  :yahoo: Heb je een link voor mij of eventueel de foto's in hogere resolutie??
Door Sandor
#134249
[quote="livelifefast"]
Hoi,

Ben zelf sinds kort de trotse eigenaar van Haga replica 237. Ben benieuwd welke forum members ook deze fiets hebben of hebben gehad. Tevens zijn alle links en foto's van Haga in zijn Aprilia tijdperk (met name playstation uitvoering) welkom.

[/quote]

Hoi, ik heb een RSV R '02 met full Akrapovic race uitlaatsysteem en Haga eprom,
telt dat ook ? Is toch in principe dezelfde op de stickers en de kroonplaat na ?

:yes:
Door livelifefast
#134251
[quote="Sandor"]
[quote="livelifefast"]
Hoi,

Ben zelf sinds kort de trotse eigenaar van Haga replica 237. Ben benieuwd welke forum members ook deze fiets hebben of hebben gehad. Tevens zijn alle links en foto's van Haga in zijn Aprilia tijdperk (met name playstation uitvoering) welkom.

[/quote]

Hoi, ik heb een RSV R '02 met full Akrapovic race uitlaatsysteem en Haga eprom,
telt dat ook ? Is toch in principe dezelfde op de stickers en de kroonplaat na ?

:yes:
[/quote]

Zover ik weet werd de Haga af fabriek al geleverd met een 16 tands voor tandwiel, verder nagenoeg hetzelfde aan jouw R. Van de Haga zijn er echter maar wereldwijd 300 en 13 geleverd in NL ;)
Door Sandor
#134253
Zover ik weet werd de Haga af fabriek al geleverd met een 16 tands voor tandwiel, verder nagenoeg hetzelfde aan jouw R. Van de Haga zijn er echter maar wereldwijd 300 en 13 geleverd in NL ;)
[/quote]

Je hebt altijd baas boven baas natuurlijk !  ;)
Die kroonplaat vind ik ook echt TOP!
16T voortandwiel komt er aan, nog 5000 a 7000km..
Door Redmer
#134510
[quote="Kefke"]
Het is inderdaad radiale remklauwen, een foutje

Ik had niet aandachtig genoeg gekeken, sorry :D

(Zijn toch wel andere remklauwen dan op de andere RSV's of niet?)
[/quote]

Hele mooie fiets !

En die 4-bloks klauwen zaten alleen op de RSV-R en doen niet onder qua remkracht etc. voor een paar radialen. (zeker niet op m'n RS  ;D  ;D )

Word ook betalend lid van de ARA!