ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door Chloé
#133637
Eindelijk, is er een beetje vooruitgang.
Volgende week, de pinnen deruit, en als het vlot gaat en de revalidatie vlot, kan ik eindelijk op weg om eens te kijken wat het nu uiteindelijk gaat worden.

Ook deaanschaf vn een pak, en de rest van de benodigdheden komt dan aan e orde.
In augustus ga ik Corvette rijden, afspraak is bevestigd.  :yahoo:

Hopelijk komt er weer niet wat tussen, want ben begin vorige week nog eens van de trap gedonderd, gelukkig niet op de pijnlijke kant, maar ik heb toen wel op mijn tanden gebeten  ;)

Zou uiteindelijk toch graag een RSV, maar eigenlijk vrees ik wat voor mijn pols, nu zal wel zien.........
Avatar
Door Silke
#133638
Goed nieuws  :ok: En wat de RSV betreft...is inderdaad soms een belasting voor de polsen, een Tuono is een geweldige fiets, net zo fel als een RSV en je drukt hem super makkelijk de bochten in, soms nog beter dan op een RSV  :secret:
Door Chloé
#133687
Tja, de Tuono's zijn mooi, eigenlijk  ;)

De testritten zullen uiteindelijk toch de doorslag geven denk ik  :)

Zie er al naar uit, en mijn vriend zal blij zijn als ik terug mee kan, want hij miste dit wel erg  8)

't was toch niet hetzelfde zei hij, met de maten is leuk, maar er ontbrak iets, en dat doet wel deugd dat hij mij dan toch miste  ;D
Avatar
Door Silke
#133700
[quote="Chloé"]
Tja, de Tuono's zijn mooi, eigenlijk  ;)

De testritten zullen uiteindelijk toch de doorslag geven denk ik  :)

Zie er al naar uit, en mijn vriend zal blij zijn als ik terug mee kan, want hij miste dit wel erg  8)

't was toch niet hetzelfde zei hij, met de maten is leuk, maar er ontbrak iets, en dat doet wel deugd dat hij mij dan toch miste  ;D



[/quote]


Ohhh  :kwijl: :kwijl: wil ook zo'n vriend... :yes: :bye:
Door ApriliaMan
#133701
[quote="Silke"]
Goed nieuws  :ok: En wat de RSV betreft...is inderdaad soms een belasting voor de polsen, een Tuono is een geweldige fiets, net zo fel als een RSV en je drukt hem super makkelijk de bochten in, soms nog beter dan op een RSV  :secret:
[/quote]

Ja, een Tuono da's ................... :ok:
Avatar
Door Silke
#133712
[quote="ApriliaMan"]
[quote="Silke"]
Goed nieuws  :ok: En wat de RSV betreft...is inderdaad soms een belasting voor de polsen, een Tuono is een geweldige fiets, net zo fel als een RSV en je drukt hem super makkelijk de bochten in, soms nog beter dan op een RSV  :secret:
[/quote]

Ja, een Tuono da's ................... :ok:


[/quote]

Weet ik toch...reed laatst nog achter je  :yahoo:
Door jandetimmerman
#133749
[quote="ApriliaMan"]
[quote="Silke"]
Goed nieuws  :ok: En wat de RSV betreft...is inderdaad soms een belasting voor de polsen, een Tuono is een geweldige fiets, net zo fel als een RSV en je drukt hem super makkelijk de bochten in, soms nog beter dan op een RSV  :secret:
[/quote]

Ja, een Tuono da's ................... :ok:


[/quote]U zij tuono ??? ??? ??? :crazy: :crazy: :crazy: eind volgende week is ie binnen :yes: :yes: :yes: :bye: :bye: :bye:
Avatar
Door Sjaakie
#133750
[quote="jandetimmerman"]
[quote="ApriliaMan"]
[quote="Silke"]
Goed nieuws  :ok: En wat de RSV betreft...is inderdaad soms een belasting voor de polsen, een Tuono is een geweldige fiets, net zo fel als een RSV en je drukt hem super makkelijk de bochten in, soms nog beter dan op een RSV  :secret:
[/quote]

Ja, een Tuono da's ................... :ok:


[/quote]U zij tuono ??? ??? ??? :crazy: :crazy: :crazy: eind volgende week is ie binnen :yes: :yes: :yes: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Kom je zeker weer koffie drinken
Door jandetimmerman
#133754
[quote="Sjaakie"]
[quote="jandetimmerman"]
[quote="ApriliaMan"]
[quote="Silke"]
Goed nieuws  :ok: En wat de RSV betreft...is inderdaad soms een belasting voor de polsen, een Tuono is een geweldige fiets, net zo fel als een RSV en je drukt hem super makkelijk de bochten in, soms nog beter dan op een RSV  :secret:
[/quote]

Ja, een Tuono da's ................... :ok:


[/quote]U zij tuono ??? ??? ??? :crazy: :crazy: :crazy: eind volgende week is ie binnen :yes: :yes: :yes: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Kom je zeker weer koffie drinken
[/quote]Jazeker  :yes: :yes: :yes:maar zit er dan een koekie bij ??? ??? ??? ;D ;D ;D :bye: :bye: :bye:
Door Chloé
#133833
Mercikes,  ;)

@Silke, mijn vriend die zou ik wel graag houden hoor  ;D,

en hij heeft af en toe ook wel eens knorrige momenten  ;D
Avatar
Door Silke
#133838
[quote="Chloé"]
Mercikes,  ;)

@Silke, mijn vriend die zou ik wel graag houden hoor  ;D,

en hij heeft af en toe ook wel eens knorrige momenten  ;D
[/quote]

Oei...twee keer sterkte...voor je herstel en je knorrig vriendje  :ok: ;D
Door Chloé
#133839
[quote="Silke"]
[quote="Chloé"]
Mercikes,  ;)

@Silke, mijn vriend die zou ik wel graag houden hoor  ;D,

en hij heeft af en toe ook wel eens knorrige momenten  ;D
[/quote]

Oei...twee keer sterkte...voor je herstel en je knorrig vriendje  :ok: ;D
[/quote]

;D ;D ;D ;D
Door Chloé
#134883
Mag morgenvroeg binnen, ze gaan het ijzer eruihalen.
oop toch dat ze verdoven want ben er niet happig op  :bad:

Ze hebben hier niks gezegd of ik gelijk weer naar huis mag, zal maar eens contact opnemen dan weet ik of ik weer mijn valies moet meepakken of niet  ???

Mijn vriend steekt er hier voortdurend de draak mee, maar ergens heb ik toch weer een knoop in mijn maag  ;D ;D ;D

Maar eigenlijk ben ik toch weer blij dat ik van dit gedoe af ben  :yes:

OP naar de volgende stap  :ok:
Door ronald
#134887
meenemen die handel, staalprijs is aardig op dit moment.. :gaga:

Nee hoor sterkte en de arm van een lieve mooie zuster doet veel goed, alleen je mag niet overal knijpen... :kwijl:

Word ook betalend lid van de ARA!