ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door Chloé
#133636
Heb vandaag mijn bestelde boek over "Allochtone viervoeters" in de bus gehad.
Gaat over de problematiek en de mishandeling en dierenleed in verschillende landen zoals Turkije, Spanje, Griekenland etc.  :'(
En omdat ook wij "Spanjaarden" in huis hebben, en de problematiek kennen, vonden wij dat dit niet mocht ontbreken op onze boekenplank

Staan ook bijdragen in vn mensen die er eentje hebben geadopteerd, mooi, ontroerend, grappig.  ;)

en tot mijn grote verbazing een bijdrage vn jullie Marlou over haar hond Phoenix, een podenco.


Tof Marlou, heb ervan genoten.  :ok: :ok:
#133725
Sorry mensen, ik heb even in gegrepen. Ging een beetje te ver deze discussie  :gaga:  Laten we proberen om het gezellig te houden, net als afgelopen zondag. Willen jullie nog loten kopen van me??
Door ApriliaMan
#133728
[quote="Sjaakie"]
Sorry mensen, ik heb even in gegrepen. Ging een beetje te ver deze discussie  :gaga:  Laten we proberen om het gezellig te houden, net als afgelopen zondag. Willen jullie nog loten kopen van me??
[/quote]

Heb je nog loten dan ?   ;D


PS. Henk ik heb de tekst maar helemaal weg gehaald.
#133730
[quote="Sjaakie"]
Sorry mensen, ik heb even in gegrepen. Ging een beetje te ver deze discussie  :gaga:  Laten we proberen om het gezellig te houden, net als afgelopen zondag. Willen jullie nog loten kopen van me??
[/quote]

Oke, ik heb de boodschap begrepen...Huertecilla ook ???

Wil nog best een lot van je kopen als ik maar ook de voorremschijf win... :rotfl2:
#133756
[quote="jandetimmerman"]
Ben ik er ff niet :no: :no: :no:word t gelijk weer een zooitje :crazy: :crazy: :crazy:ik mag aannemen dat het over opbouwende kritiek ging ;D ;D ;D :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Hé ouwe mafkees, mot jij nog loten kopen van me. Voor een goed doel "help Henkie de zomer door"  :yahoo: :yahoo:
#133757
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
Ben ik er ff niet :no: :no: :no:word t gelijk weer een zooitje :crazy: :crazy: :crazy:ik mag aannemen dat het over opbouwende kritiek ging ;D ;D ;D :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Je bent ook altijd te laat als het leuk word  :yes: :tease: :yahoo: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Hij is altijd te laat, durft geen gas te geven.  :bye: :bye:
#133759
[quote="Sjaakie"]
[quote="Silke"]
[quote="jandetimmerman"]
Ben ik er ff niet :no: :no: :no:word t gelijk weer een zooitje :crazy: :crazy: :crazy:ik mag aannemen dat het over opbouwende kritiek ging ;D ;D ;D :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Je bent ook altijd te laat als het leuk word  :yes: :tease: :yahoo: :bye: :bye: :bye:
[/quote]

Hij is altijd te laat, durft geen gas te geven.  :bye: :bye:
[/quote]Werk gaat voort forum :crazy: :crazy: :crazy:wacht ff tot de tuono is ingereden dan gaan we ff op pad heer Sjaakie :yes: :yes: :yes: :bye: :bye: :bye:
Door Chloé
#133834
Sorry mensen, wist niet dat dit niet mocht.

Mijn bedoeling was gewoon om iemand een compliment te geven, wou er absoluut niemand mee kwetsen  :sorry: of iemand op stang te jagen. Meningen verschillen nu eenmaal.

Heb ook de reactie daarna niet meer gevolgd, als er iemand heeft ingegrepen zal dit wel met reden zijn.  ;)

Nogmaals mijn excuses. :sorry:

Word ook betalend lid van de ARA!