ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door rolf
#132972
thuis ligt het blad Motor Rijder op de mat, gelijk lezen. Ja en kom ik op pagina 126 opeens onze voorzitter tegen :ok: voor de clubstand met een mooi interview.

Sla de pagina verder en staat als evenement van maand mei veel bekenden erop, jawel danny webb op mijn RS250 ;D maar meer bekende gezichten plat door de bocht, KJ, maurice, robz, Jack, cees, enz.

De foto's kan je gratis downloaden vanaf http://www.motorrijder.be.
Door Huertecilla
#132999
Leuk  :ok:
Een blad waar vaak verassende teksten in staan en het taalgebruik is correcter dan wat in Nederland gewoon is.
Altijd leuk als iemand het meebrengt.

peter
Avatar
Door rolf
#133059
inderdaad een heel leuk blad, toevallig dat stefan de bladmanager ons als club goed gezind is, we hebben regelmatig via hem circuitdagen gehad toen hij nog manager was van stefan ceasar en werkte bij Motor & Toerisme.

Ik kreeg van hem een DVD met de testen die ze allemaal gemaakt hebben in 2007 en dat is erg leuk om naar te kijken.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Door FastJ
#133085
[quote="rolf"]
thuis ligt het blad Motor Rijder op de mat, gelijk lezen. Ja en kom ik op pagina 126 opeens onze voorzitter tegen :ok: voor de clubstand met een mooi interview.

Sla de pagina verder en staat als evenement van maand mei veel bekenden erop, jawel danny webb op mijn RS250 ;D maar meer bekende gezichten plat door de bocht, KJ, maurice, robz, Jack, cees, enz.

De foto's kan je gratis downloaden vanaf http://www.motorrijder.be.


[/quote]
Mooie foto's! maar ik mis RobZ. Leuk om de verschillende stijlen te zien in de Busstop chicane

Rob: zat je soms een banaan te eten?
Avatar
Door rolf
#133144
[quote="FastJ"]
[quote="rolf"]
thuis ligt het blad Motor Rijder op de mat, gelijk lezen. Ja en kom ik op pagina 126 opeens onze voorzitter tegen :ok: voor de clubstand met een mooi interview.

Sla de pagina verder en staat als evenement van maand mei veel bekenden erop, jawel danny webb op mijn RS250 ;D maar meer bekende gezichten plat door de bocht, KJ, maurice, robz, Jack, cees, enz.

De foto's kan je gratis downloaden vanaf http://www.motorrijder.be.


[/quote]

Afbeelding
Mooie foto's! maar ik mis RobZ. Leuk om de verschillende stijlen te zien in de Busstop chicane

Rob: zat je soms een banaan te eten?
[/quote]
Door Chloé
#133635
Blad bestaat al zeer lang in Belgie, ze richten ook regelmatig sessie in om te testen.
De redacteurs zijn eigenlijk allen toffe binken, die goed weten waarmee ze bezig zijn en die een goed contact hebben met de lezers en leden van hun magazine.

eigenlijk is het een broertje van Motoren&Toerisme, maar Motorrijder is eigenljk meer vr de mensen die vn sport en snel houden  :ok:
Door d-cypher
#133849
heel toevallig dat ik het bald ook heb gekocht, heb normaal een ander blad.. maar deze leek me wel interessant, en toen viel mij het ineens op!

je was ook nog bij de aprilia rit in de achterhoek ;D

toen ik helaas eerder moest afhaken wegens een slecht lopende rs125 :no:

Word ook betalend lid van de ARA!