ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Door Brabo_biker_oss
Beetje aan de late kant aangezien ik de mijne in Juni heb gekocht voor 245,- (met inruil)

Maar dit is mijn Aprilia Tuareg 660 2022

Zo zag ze er uit toen haar op had gehaald bij de motorzaak
AD3A341A-CDC7-405B-9933-3C3E8E2F30AF.jpg
En zo is ze nu
tempImageD5joxw.gif
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door FerBa
Ziet er goed uit, beetje meer adventure! :ok:
Door familyGuy
Paar maanden geleden m'n RSV naar Roké gebracht om af te stellen en voor nog wat kleine klusjes. Ik kreeg als vervangende motor één of andere Triumph mee, beetje een sloom ding, maar het viel me op dat het comfort van het hoge stuur niet heel verkeerd aanvoelde. Paar weken later (hoewel ik wist dat ik het beter niet kon doen...) een proefritje gemaakt op een (occasion) Tuono 660. Need I say more? wat een fijne motor, licht, comfortabele zithouding, grappige electronische opties, quickshifter, best wel snel.
Dus toch eens kijken of er ergens een leuke recente occasion te vinden is.... maar ongelooflijk wat een prijzen worden daar nog voor gevraagd, nauwelijks afschrijving ten opzichte van de prijzen uit de eerste jaren. Maar toen vond ik toch een mooie aanbieding voor een funkelnagelneue Tuono 660, model 2024. Zelfde prijs als voor de meeste occasions van een paar jaar oud. Dus die kon ik niet laten staan, zeker toen ik nog een mooi bedrag voor mijn inruil RSV terugkreeg!
Maar de gigapower van m'n trouwe RSV ga ik (na ruim 12 jaar trouwe probleemloze dienst) misschien soms wel een beetje missen...

Word ook betalend lid van de ARA!