ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door Edward
#386851
Edward schreef:
10 apr 2023, 10:06
....dat ik stiekem toch weer bij RSV's aan het kijken ben...

....dat ik er bijna 1 gekocht had, was teveel mis mee in verhouding tot de prijs....
Het toch gelukt is een zelfde te vinden.....
Avatar
Door Henk RS 250
#386910
...vandaag bij de GP van Catalunya Aprilia als 1 en 2 gefinisht zijn. Dat dit een historisch moment is voor ons geweldige merk. Dank Aleix en Maverick. En beterschap voor Pecco.
Avatar
Door Henk RS 250
#387753
...dat erg leuk is :yahoo:

...ik technisch begeleider ben van de nieuwe FIM Mini GP klasse (Ohvale 160), en dat zaterdag de voorjaarstraining is op Midlands. Heerlijk in het zonnetje genieten van de eerste meters van de Pedro Acosta's in spe.
Avatar
Door FerBa
#387766
Henk RS 250 schreef:
3 apr 2024, 11:14
...Dat een heel mooi plan is :yahoo:

...Dat er vast wel mensen zin hebben om mee te gaan. :yes:
...een van die mensen wel zou willen, maar niet kan i.v.m. huishoudelijk kluswerk...
Door gnooter
#387810
Dat naar jaren van trouwe diensten met pijn in mijn hart, mijn geliefde RSV MILLE niet meer in de familie is, nieuw thuis gevonden Thijsie hier van het forum, vaarwel mooie :'( :'( motor, mis je nu al :'(
Avatar
Door FerBa
#387817
gnooter schreef:
13 apr 2024, 12:51
Dat naar jaren van trouwe diensten met pijn in mijn hart, mijn geliefde RSV MILLE niet meer in de familie is, nieuw thuis gevonden Thijsie hier van het forum, vaarwel mooie :'( :'( motor, mis je nu al :'(
Hoe dat zo?
Avatar
Door FerBa
#387818
rsvfrank schreef:
13 apr 2024, 18:38
Ik hard gecrashed ben op Assen en namens het Ara bestuur een beterschapskaart in het ziekenhuis heb mogen ontvangen! :yahoo:

Hardstikke bedankt daarvoor 😘
Oeh, da's niet best! Hopelijk niet al te erg letsel!
Beterschap en een goed herstel!
Avatar
Door rsvfrank
#387820
FerBa schreef:
13 apr 2024, 19:39
rsvfrank schreef:
13 apr 2024, 18:38
Ik hard gecrashed ben op Assen en namens het Ara bestuur een beterschapskaart in het ziekenhuis heb mogen ontvangen! :yahoo:

Hardstikke bedankt daarvoor 😘
Oeh, da's niet best! Hopelijk niet al te erg letsel!
Beterschap en een goed herstel!

Thanx , vrij ernstig , gebroken sleutelbeen en erger mijn bekken heupkom in drie stukken. Dinsdag 6 uur durende operatie in de planning 🫣
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Word ook betalend lid van de ARA!