ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door rsvfrank
#385250
In de mille reed ik ook altijd met iridium, merk geen verschil behalve dat ie beter starte .Misschien dat het op straat anders is maar ik rijd/reed alleen circuit.
Zelfde met mijn rxv , start sneller maar deze loopt wel merkbaar wat beter dan met gewonen bougies.
Zit voor een groot deel ook in het hoofd denk ik ;D
Avatar
Door robz
#385259
Tja het is al bijna winter! werkzaamheden zullen bestaan uit het wassen van de Tuareg :angel: want na catalonië nog niet aan toegekomen :-\ ::) en vervolgens wegbrengen voor een 10000 km beurt :laugh:

Ik hoop dat de uitlaatdemper die ik in April bestelt heb binnenkort eens arriveert....... :wobblesign: :rotfl2:
Avatar
Door Maarten_RSV
#385273
hier niet heel veel werkzaamheden aan de Aprilia... nieuwe groep aangelegd en kabels getrokken voor een zonnepaneel setje. en er staat nog veel meer op de verbouwplanning. :ok:
Avatar
Door rsvfrank
#385279
Klepspeling is weer afgesteld :ok:
Het koelwater ( demiwater met spec.toevoeging) voor de wintermaanden vervangen voor antivries , kan toch wel koud worden in de garage en je wilt niet dat je blok bevriest :no: :no:

Nieuwe akra gemonteerd, wachten is nog even op de conische demper voor in de linkpipe van Nelsonwelding en de carbon akra uitlaatbeugel.

Sprint race luchtfilter besteld ter vervanging van de standaardfilter, zelfde filter wat af fabriek op de rsv4 X en de rsv4 Trenta wordt gebruikt.
Avatar
Door FerBa
#385288
Geen last van, mijn schuur is verwarmd! O0
Avatar
Door FerBa
#385290
Vanochtend mijn Tuono opgehaald bij JJ Suspension nadat ik hem had achtergelaten voor een servicebeurt voor de voorvork en schokdemper + vervangen van de balhoofdlagers na de veringclinic waar hij als demo mocht fungeren.
Wel met de aanhanger, want ik vond het toch iet wat te frisjes... :secret:
Dus zal pas de eerste rit volgend seizoen het verschil ondervinden!
Met het aan de hand inveren was het verschil al iets te voelen.
20221203_114256.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Word ook betalend lid van de ARA!