ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door robz
#383151
FerBa schreef:
1 nov 2021, 23:38
Hij is inderdaad knap aan de prijs, daarentegen is de Tuareg standaard wel rijkelijker uitgerust o.a. kwa electronica.
Daar heb je gelijk in..... maar ik moet bekennen dat al die electronica me geen snars interesseert.... Ik heb de hele santekraam momenteel op m'n KTM SA zitten maar ik gebruik het nooit.... :help:
Toch maar even rustig bekijken of ik me hier aan ga wagen .... mag wel erg lekker rijden voor dat geld! 8)
Avatar
Door Henk RS 250
#383152
Voor mij hetzelfde, electronica is gewoon een TFT scherm met software, om te produceren en te fabriceren kost het een fractie van vergelijkbare analoge apparatuur. Een vonkendoos vol mappings is an sich prima maar hoef je maar 1 keer te schrijven en vervolgens softwarematig te kopieren in elke geproduceerde motor. Ik vind het ding ook veel te duur.
Avatar
Door Chriz86
#383153
zeker te duur. maar wel een cool ding. Als ie over een paar jaar voor wat minder op de 2ehands markt beschikbaar is heb ik best interesse.
Avatar
Door Big Chris
#383156
Chriz86 schreef:
4 nov 2021, 11:43
zeker te duur. maar wel een cool ding. Als ie over een paar jaar voor wat minder op de 2ehands markt beschikbaar is heb ik best interesse.
Geen idee of het een eerlijk vergelijk is, maar de KTM 890 ADVENTURE willen ze nieuw minimaal € 15.700 voor hebben :o
Avatar
Door robz
#383158
Big Chris schreef:
5 nov 2021, 13:33
Chriz86 schreef:
4 nov 2021, 11:43
zeker te duur. maar wel een cool ding. Als ie over een paar jaar voor wat minder op de 2ehands markt beschikbaar is heb ik best interesse.
Geen idee of het een eerlijk vergelijk is, maar de KTM 890 ADVENTURE willen ze nieuw minimaal € 15.700 voor hebben :o
Ik vermoed inderdaad dat ze daar naar gekeken hebben... die KTM komt ook met al die electronica en spot on vering...

Blijft alleen gezien de setting "adventure" vraag of de doelgroep zit te wachten op al die poespas... daarom heeft Yamaha voor simpele versie gekozen en die verkoopt erg goed!
Door Enno Bottaio
#384522
Ciao Tutti

Ik ben Nederlander en woon sinds 6 jaar in Italia. Na 5 jaar geleden een SWM Superdual gekocht te hebben is het sinds 4 dagen een splinternieuwe Tuareg 660 :yahoo: in Acid Gold die in onze garage staat en de Italiaanse (avontuurlijke ) wegen mag berijden.
Heerlijke machine. Kan aanraden om een proefrit te maken.
Zijn er hier al meer Tuareg rijders ?
Door Enno Bottaio
#384641
Inmiddels val- beugels van Heed op de t
Tuareg geschroefd evenals een tassenset en afneembaar rek van SW motech. Nu nog de bodem beschermer erop ( na eerste beurt ) en een setje Barkbusters en hij is compleet.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Avatar
Door rsvfrank
#384642
Mooie set zo :ok:

Ik ben stiekum wel een beetje verliefd op de tuareg , maar met een rsv4 circuitfiets en een rxv enduro heb ik voorlopig wel genoeg speeltjes…
Door Enno Bottaio
#384643
Je kan nooit teveel motoren hebben ……plus 1. 🤣
Heerlijke fiets. Zeker op de slechte bochtige en ook onverharde 😉 wegen hier in dit deel van Italia. Nederland ook heerlijk om te rijden met een Tuareg.
Door Enno Bottaio
#384654
Barkbusters is een merknaam voor handkappen met een sterke aluminium beugel erin om echt handen en hendel te beschermen. De handkappen die er op zitten zijn mooi om de wind en regen tegen te houden maar als je omvalt zijn ze meteen doormidden. 😉
Avatar
Door robz
#384678
Hey wat leuk! een mede Tuaregger! Bevalt mij ook prima deze fiets! In juni mee naar Portugal geweest en vriendjes geworden

Zit al wel paar maanden te wachten op andere uitlaat en valrek maar ach dat mag de pret niet drukken! :)
IMG-20220623-WA0032.jpg
IMG-20220623-WA0032.jpg
IMG-20220623-WA0018.jpg
IMG-20220622-WA0020.jpg
IMG-20220621-WA0015.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Door Enno Bottaio
#384693
Ik ben niet van de reclame.
Maar als je de kans krijgt , maak een proefrit. Heerlijke allroad die Tuareg.
Heb ook nog een BMW R1200 GSA en de Tuareg is als een lichte BMW.
Mooi ding. Super blij mee.
Aanrader.

Word ook betalend lid van de ARA!