ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

Avatar
Door joebar83
#383507
Beste ARA en Forumleden

Onze agenda staat online!!!!!!!

Wij van de Evenementencommissie hebben weer ons best gedaan om een mooie agenda te maken voor dit jaar.

Wil je meerijden met 1 van onze ritten of vakanties?? Meld je even aan in onze agenda.
Dan weten wij ook exact hoeveel personen er aanwezig zijn.

Tot ziens op 1 van onze ritten of vakanties!!!!

Met vriendelijke groet,

De Evenementencommissie van ARA
Avatar
Door robz
#383517
Goed bezig Pim,

Een groot gemis dat je gaat aftreden als toercommisaris maar begrijpelijk na al die jaren..... je laat het zeer netjes achter!
joebar83 schreef:
16 jan 2022, 22:27
Beste ARA en Forumleden

Onze agenda staat online!!!!!!!

Wij van de Evenementencommissie hebben weer ons best gedaan om een mooie agenda te maken voor dit jaar.

Wil je meerijden met 1 van onze ritten of vakanties?? Meld je even aan in onze agenda.
Dan weten wij ook exact hoeveel personen er aanwezig zijn.

Tot ziens op 1 van onze ritten of vakanties!!!!

Met vriendelijke groet,

De Evenementencommissie van ARA
#383526
robz schreef:
18 jan 2022, 22:43
Goed bezig Pim,

Een groot gemis dat je gaat aftreden als toercommisaris maar begrijpelijk na al die jaren..... je laat het zeer netjes achter!
joebar83 schreef:
16 jan 2022, 22:27
Beste ARA en Forumleden

Onze agenda staat online!!!!!!!

Wij van de Evenementencommissie hebben weer ons best gedaan om een mooie agenda te maken voor dit jaar.

Wil je meerijden met 1 van onze ritten of vakanties?? Meld je even aan in onze agenda.
Dan weten wij ook exact hoeveel personen er aanwezig zijn.

Tot ziens op 1 van onze ritten of vakanties!!!!

Met vriendelijke groet,

De Evenementencommissie van ARA
Dank je wel Rob :ok: :ok: :ok:
Avatar
Door DvY
#383530
Zeker lekker bezig geweest Pim, dank voor je inzet!

Enige puntje van kritiek als bewoner rond 010, er zijn maar weinig ritjes in onze groene hart regio.
Het houdt mij tegen om eerst 1,5 uur te moeten rijden voordat er kan worden begonnen aan een ritje.
Maar dat hebben de andere leden die ver weg wonen weer omgekeerd natuurlijk.
Dus ik ga dit jaar maar is kijken of er zelf wat te organiseren valt en wie weet zijn er dan wel mensen die mee willen rijden!
#383532
Dennis,

Er waren altijd rondjes Rotterdam e.o. Af en toe best een redelijke opkomst, af en toe ook niemand.

En er zijn leuke routes genoeg te vinden in dit deel van het land.

Heb best vaak dit georganiseerd, gooi maar wat op het forum !!
Avatar
Door DvY
#383537
Henk RS 250 schreef:
20 jan 2022, 11:26
Dennis,

Er waren altijd rondjes Rotterdam e.o. Af en toe best een redelijke opkomst, af en toe ook niemand.

En er zijn leuke routes genoeg te vinden in dit deel van het land.

Heb best vaak dit georganiseerd, gooi maar wat op het forum !!
Gaan we zeker in de gaten houden Henk! Voor mij ook lastig vaak vanwege co-ouderschap en dat het nieuwe vriendinnetje aandacht vraagt maar ach, dat zijn ook leuke dingen!
Avatar
Door DvY
#383539
Zo is dat Henk.
Het viel me gewoon ineens op dat we vroegahh ook de dijkenrit hadden, de bitterballen classic, de groene hart rit enz.
Maar we gaan is kijken of we er iets leuks bij kunnen doen komend seizoen voor onze regio!
Avatar
Door DvY
#383550
martijn851 schreef:
22 jan 2022, 09:42
Ik ben ook wel te porren voor een ritje in Zuid-Holland of Zeeland, maar kom dan wel op een ander Italiaans merk ;)

Ach ik reed ook altijd mee op van alles en nog wat dus dat zit wel goed!
:ok:

Word ook betalend lid van de ARA!