ARA Community

Hèt spreekplatform van alle Aprilia rijders in Nederland!

Algemene motorpraat, humor, ervaringen, alles!

Moderator: Moderators

#382605
robz schreef:
28 jul 2021, 23:37
je pakt lekker je dagjes mee!

zandvoort in de regen is altijd ff opletten met al dat autorubber op de baan, goed dat je regenbanden hebt! :ok:
Ik ben vorig jaar begonnen met circuit rijden met de intentie om 3 a 4 dagen per jaar te doen.
Het blijkt alleen een beetje verslavend te zijn ;D Voor dit jaar heb ik nu 5 dagen achter de rug en volgt er in elk geval nog 2-daagse combi op Mettet en misschien boek ik er nog wel 1 dag bij in september of oktober, afhankelijk van het weer.
#382797
Vrijdag en zaterdag voor het eerst gereden met een nieuwe Metzeler TD achterband 180/60. Dit is goed bevallen.
Aangezien ik de vorige keer in groep 2 zat en daar ook thuis hoorde daar nu ook weer begonnen.
Na 3 sessies ben ik overgezet naar groep 3 en daar kon ik ook prima meekomen.
Snelste ronde 1:17.643.
#382863
edjeotc schreef:
29 aug 2021, 11:33
Vrijdag en zaterdag voor het eerst gereden met een nieuwe Metzeler TD achterband 180/60. Dit is goed bevallen.
Aangezien ik de vorige keer in groep 2 zat en daar ook thuis hoorde daar nu ook weer begonnen.
Na 3 sessies ben ik overgezet naar groep 3 en daar kon ik ook prima meekomen.
Snelste ronde 1:17.643.
Je bent lekker enthousiast bezig! Moet bekennen dat mijn circuitbezoek niet zo opschiet lately.... sinds je zo ver van tevoren moet boeken is het lastiger... misschien volgend jaar wat alerter zijn... ::)

Word ook betalend lid van de ARA!